Gabriele Kuby - Prevzgoja otrok z državno seksualizacijo (4)
15.08.2017Če želimo spremeniti stališče prebivalstva do spolnosti, je potrebno to začeti že pri otrocih. Vse to nam opisuje brošura nemške zvezne centrale za zdravstveno vzgojo (Bundezentrale für gesundheitliche Aufklärung, BZgA). Skupaj s Svetovno zdravstveno organizacijo (WHO) je BZgA izdala »Standards for Sexuality Education in Europe« (Standardi za spolno vzgojo v Evropi).
V brošuri priporočajo:
• podpiranje masturbacije že pri majhnih otrocih;
• posredovanje homoseksualnosti kot povsem običajne opcije ž v vrtcu
• ukinitev spolno specifičnih »stereotipov« pri majhnih otrocih
• posredovanje, da je družina oče-mati-otrok enakovredna enostarševskim družinam, »patchwork« (sestavljen iz »delov/kosov« drugih družin) ali »mavričnim« družinam (= istospolna partnerja)
• podpiranje spolnih iger v vrtcu;
• priprava na »prvi-krat« (spolnega občevanja) že v prvi polovici osnovne šole;
• izobraževanje otrok o uporabi kontracepcije, kot je na primer »oblačenje« umetnih moških spolnih udov v kondome.
• Informiranje o seksualnih tehnikah: petting (ljubkovanje), erogene cone, oralni in analni seks;
• prisila o imenovanju spolnih postopkov;
• »varni« splav;
• avtonomne pravice otrok.
Za to »spolno vzgojo brez tabuja« stojijo med drugim »UN, UNESCO, EU, International Planned Parenthood in WHO«.
Baden-württemberški vzgojni načrt v Nemčiji predstavlja novo radikalizacijo (za 2015). Predvideva namreč, da naj bi »spolna orientacija« in sprejemljivost spolne raznolikosti postala zasidrana kot rdeča nit v različnih predmetih in letnikih.« Sprejemljivost pomeni, da morajo učenci »LGBTTIQ« pozitivno vrednotiti ter da morajo šole/učitelji učencem »LGBTTIQ« ponuditi kot osebno opcijo (na primer podpiranje pri »coming-out«).
Nevarnosti seksualizacije so očitne:
• izguba otroštva;
• razvrednotenje čuta za sramežljivost;
• razširjenost spolnih bolezni;
• povečevanje zgodnjih nosečnosti in splav;
• duševne ranjenosti in nesposobnost vstopanje v zveze z drugimi ljudmi zaradi vzpodbujanja promiskuitete (menjavanja partnerjev);
• omejitev vzgojnih pravic staršev;
• razgraditi odnos z Bogom.
Glede na obveznosti ustavnega zakona, da mora država zakon in družino varovati in glede na nizko število rojstev in želja velike večine mladih po družini (prim. študije Shell), bi morala šola otroke in mlade primerno pripraviti na zakon in družino in razlagati nevarnosti prakse zgodnje spolnosti in ne-heteroseksualnega stila življenja.
Se nadaljuje...
Komentarji
Komentiranje trenutno ni mogoče.