Agencija Pristop za spolne odnose na plaži nagovarja otroke!
10.02.2017Ana Logar in Rok Flego iz agencije Pristop sta za za Fructal iz Ajdovščine naredila nalepko za sadno pijačo Fruc, ki jo pijejo predvsem otroci. Ta vsebuje angleško besedno zvezo »Sex on the beach". Na prvi pogled se zdi, da prodajalce novega okusa pomaranče in brusnice z reklamiranjem »seksa na plaži« zanima le zaslužek. A ni povsem tako.
Namigovanje s seksističnimi gesli naj bi pomagalo k večjemu zaslužku s prodajo sadne pijače, vendar hkrati služi tudi kot reklama za neodgovorno spolnost, ki "ti mora biti všeč", kot vidimo na Fb stran »Fruc«, kjer piše takole: Nov okus pomaranča, brusnica (Sex on the beach) – mora ti biti všeč!
To pomeni, da če je otrokom všeč nov okus soka, jim mora biti tudi spolni odnos na plaži oz. »Sex on the beach«?!?
Sadje je najbolj zdravo sveže, spolnost je lepa, izpolnjujoča in varna le v urejenem in trajnem odnosu ženske in moškega
»Sex on the beach« v primeru Frucove reklame žal zelo zavaja, in to ne kogarkoli, saj so največja ciljna publika, ki pije sadne pijače Fruc, prav otroci.
Domišljeni psihološki marketing predstavlja reklamirano pijačo kot nekaj sladkega in nedosegljivega, kar spolnost za otroke seveda je. Z namigovanjem na povezavo med sladko vsebino, ki te odžeja in s spolnimi odnosi se daje otrokov vtis, da je tudi spolnost nekaj, s čimer bodo, ko odrastejo, le potešili trenutno »žejo« po bližini, ali zgolj potešili svojo spolno slo.
»Sex on the beach« in vse oblike potrošne spolnosti imajo z resničnimi odnosi med ljudmi toliko veze, kot Frucova pijača s svežimi pomarančami in brusnicami: samo spominja nanje, ne more jih pa nadomestiti, ker so vitamini v njej mrtvi. Kot je mrtva spolnost, v kateri ni vitamina trajne podaritve.
Komentarji
Komentiranje trenutno ni mogoče.