Razočarana dijakinja: Na Srednji vzgojiteljski šoli nam perejo možgane
02.08.2017
"Pozdravljeni!
Obiskujem Srednjo vzgojiteljsko šolo in gimnazijo Ljubljana, torej sem vsak dan na Pedagoški fakulteti, ki se nahaja v isti stavbi. ŠOU Ljubljana po celotni stavbi lepi propagandne slike v podporo ZZZDR. Ko sem sama zalepila nekaj letakov, ki vabijo, da na referendumu, 20. decembra 2015 glasujemo PROTI spornemu in protiustavnemu zakoniku, niso na zidu zdržali niti uro. Če jih niso potrgali ŠOU-ejci, jih je pa kar svetovalna delavka SVŠGL, Jana Hafner (od kogar bi to najmanj pričakovala) - s tem, da nihče od nas nikoli ni strgal nobene njihove slike, spoštljivo smo poleg zalepili le še svoja stališča, vendar očitno so naši argumenti prepričljivejši, zato jih takoj odstranijo. Mi si namreč ne moremo pridobiti dovoljenja za lepljenje propagandnih letakov/slik. To, da ŠOU predstavlja vse študente, ki jasno niso enotnega mnenja, njih ne zanima. Ogromno študentov (mnogo jih osebno poznam), je PROTI, prav tako pa smo na isti stavbi še dijaki in od tega je tudi naših ogromno PROTI, pa nihče od nas očitno ne sme izraziti svojega mnenja. Zelo nas moti, da če se že gremo neko propagando, zastopanje, reklamiranje, opredeljevanje, naj bo to omogočeno obema stranema na pošten način. Če lahko podporniki zakona lepijo svoje slike, želimo oz. zahtevamo nasprotniki enake pravice - če že toliko govorijo o enakih pravicah za vse.
To pa še ni vse. Vsi vemo, da na Pedagoški fakulteti perejo možgane študentom in promovirajo ZZZDR, učijo jih o teoriji spola, vendar to se dogaja tudi na Srednji vzgojiteljski šoli - smer: predšolska vzgoja. Profesorica Vesna Lotrič uči dijake, kako morajo kot vzgojitelji sprejemati vse, ne smejo imeti nobenih predsodkov, ne smejo delati razlik med otroki.. z vsem se strinjam, vzgojitelj ne sme biti diskriminatoren. Potem pa se začnejo debate o tem, kako moramo fantkom omogočat, da se igrajo tudi "dekliške" igre, da se oblačijo v roza in prav tako deklicam, da se igrajo "fantovske" igre in se oblačijo v modro. Prav tako je snov na temo, kaj je to družina, partnerska in zakonska zveza, ki je sicer na koncu učbenika, profesorica Lotrič premaknila naprej in jo začela obravnavati pri pouku takoj, ko je bil znan datum referenduma. Naklučje? In kaj nas je naučila? Da otrokom ne smemo privzgajati miselnosti, da je tradicionalna družina, sestavljena iz mame in očeta ter otroka POPOLNA DRUŽINA, da jih moramo učiti multikulture na vseh področjih (vera, rasa, spol...) ter seveda jim dati vedeti, kakšne družine poznamo - s tem, da je bila ISTOSPOLNA DRUŽINA vsaka druga beseda. Zvito in prekrito, zavito v vato nam je geje in lezbijke predstavljala v najboljši luči in vedno s takšnimi besedami, da bi se nam zasmilili. Slišala sem, da je rekla dijakinjam, da res ne ve, zakaj bi na referendumu kdo glasoval PROTI. Ko se je oglasila ena izmed dijakinj in rekla, da sama proti istospolnim porokam nima nič, PROTI posvojitvam istospolnih partnerjev pa ima, saj se hvala Bogu, nekatere kljub pranju možganov zavedajo, da sta za otroka potrebna tako mama kot oče, ji je odgovorila, da če ljudje tako razmišljajo, je nekaj narobe v njihovih glavah. Mnogokrat nam tudi pove, da če imamo kakršnekoli predsodke do istospolnih/ljudi drugih ras/drugih ver, naj se odločimo za drug poklic. Jaz nameravam postati vzgojiteljica, pa imam svoje vrednote in svoja stališča, vendar med otroci zaradi tega nikoli ne bi delala razlik, niti med starši. Moja strokovnost je ravno v tem, da kljub mojim vrednotam in stališčem znam na delovnem mestu ohraniti in graditi spoštljiv odnos do vseh.
Kdo se torej ukvarja s tem, da preverja, kaj nas učijo v poklicnih in ostalih šolah? Saj profesorji dandanes nimajo nobenih omejitev.
Razočarana dijakinja"
Komentarji
Komentiranje trenutno ni mogoče.