Začela se je medijska ofenziva na zagovornike družine!

V ponedeljek se je začela pričakovana medijska ofenziva ali kar pogrom na zagovornike pravic otrok. Časopisi in revije kot npr. Delo, Dnevnik, Jana, Slovenske novice, televizije kot npr. POPTV, A Kanal itd. so pričeli z žaljenjem zagovornikov družine, širjenjem nestrpnosti do drugače mislečih, zavajanjem in stigmatizacijo vseh, ki v javnosti zagovarjajo družino.

Strategija vsebuje naslednje elemente manipulacij in političnega marketinga:

1. Z objavo različnih člankov, domnevnih raziskav, javnomnenjskih anket je potrebno nasprotnike homoseksualnih posvojitev prepričati, da velika večina podpira homoseksualne posvojitve otrok. To seveda ni res

2. Nasprotnike homoseksualnih posvojitev je potrebno stigmatizirati, javno zasmehovati in prikazati v »čudni luči.« Vse z namenom, da bi se državljani distancirali od njihovih stališč ali se čutili krive, ker podpirajo temeljne pravice otrok, mater in očetov ter starih staršev.

3. Koalicijo za otroke gre! je potrebno povezati s katoliško Cerkvijo in referendum prikazati kot »za« oz. »proti« Cerkvi. V ta namen je potrebno organizirati načrtovano spodbujanje sovraštva in sovražnega govora zoper Cerkev. Na ta način se psihološko ustrahuje katoličane, da se ti ne bi upali izpostaviti oz. se ne bi udeležili referenduma.

4. V kampanji se načrtujejo osebne diskreditacije zagovornikov vrednote družine. Prav tako se bo na vodilne zagovornike vrednote družine izvajal psihološki in medijski pritiski v obliki naročenih člankov in neposrednih groženj. Izjava Svetlane Makarovič, da ji je žal, da pomembni zagovorniki pravic otrok, niso bili splavljeni, ko je bil čas zato, je samo en primer.

5. Katerikoli časopis, katerikoli program boste odprli, od risank, zabavnih odaj, filmov in poročil, povsod vam vsiljujejo sporočila, da otrok ne rabi mame in očeta, da spol ni pomemben in kako je treba sočustovati z odraslimi homoseksualci, ne pa z otroki, ki jim hočejo vzeti mamo ali očeta.

6. In seveda, nenehno ponavljanje neresnic in zavajanj.

Dosedanji referendumi se, kot vse kaže, ne morejo primerjati v silovitosti medijske grobosti in nestrpnosti. To je bil model, s katerim so uspeli na Irskem in ga očitno kot preizkušen model ponavljajo v Sloveniji. Uprimo se in glasujmo PROTI.

Izrednega pomena je, da vse to vemo in na takšne manipulacije ne nasedemo ter se še naprej pogumno zavzemamo za družino.

Koalicija Za otroke gre!

Sorodne novice

Komentarji

Komentiranje trenutno ni mogoče.

KUL.si - Zavod za družino in kulturo življenja je neprofitna organizacija, ki je leta 2009 nastala z namenom pospeševanja temeljnih vrednot: človeškega življenja, človekovih pravic, družine, solidarnosti, demokracije, svobode in aktivnega državljanstva. Spletna stran 24kul.si je interna spletna stran zavoda, Civilne iniciative za družino in pravice otrok ter Koalicije za otroke gre!. Namenjena je izključno informiranju svojih članov in simpatizerjev.

E-novice

E-novice so namenjene obveščanju o delovanju Zavoda KUL.si in povezovanju vseh, ki jih zanima problematika družine in življenja.

Back to Top